WSPÓŁPRACA

Chociaż, statystycznie, jeszcze daleko nam do tuzów polskiej blogosfery, to biorąc pod uwagę datę rozpoczęcia naszej działalności w sieci, podobno dobrze „rokujemy”… 😉

Jednocześnie, jako doświadczeni marketingowcy, znający od podszewki nowe technologie, (przeczytaj o nas więcej na stronie: Gomułeczki), doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że zasięgi są ważne, ale w długim okresie ostatecznie nie najważniejsze. Mamy to szczęście, że obok całkiem niezłych statystyk, nasi odbiorcy to przede wszystkim bardzo świadoma i zaangażowana grupa ludzi, którzy nam ufają. 🙂

40.000 UU bloga miesięcznie

Zdecydowaną większość czytelników bloga stanowią kobiety (90%) w wieku 18-34 (90%), które w połowie przypadków powracają na bloga, odwiedzając podczas każdej sesji średnio 2,5 strony w ciągu 2,5 minuty (współczynnik odrzuceń to niespełna 62%). Osoby, odwiedzające stronę, szukają informacji na temat (kolejność przypadkowa): ślubu, organizacji wesela, przygotowań do małżeństwa, porad dotyczących relacji, świadomego przeżywania życia, wartości chrześcijańskich, komunikacji interpersonalnej, jak również parentingu i inspiracji wnętrzarskich. Poruszając na blogu powyższe kwestie, niejednokrotnie przekonaliśmy się, że w tych tematach przez wielu jesteśmy postrzegani w roli ekspertów. Odwiedzający bloga wyświetlają pojedynczy wpis średnio 10.000 razy.

27.000 subskrybentów na YouTube

Choć na YouTube znowu miażdżącą przewagę mają kobiety, to my lubimy myśleć 0 tym, że 12% oglądających „Gomułeczki” stanowią mężczyźni! 😉 Zresztą, dane te są niedoszacowane z prostego względu – nasze filmy bardzo często oglądane są przez pary. 🙂 Bądź co bądź, filmy publikowane na kanale notują w zasadzie za każdym razem po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń. Rekordzista pod tym względem (i nie tylko pod tym, bo jego kolejną niezwykłością jest to, że trwa aż 30 minut) – nasz ŚLUB  – ma ponad 1,1 mln wyświetleń**. 🙂 Średnia to z kolei ok. 96.000 (!) wyświetleń***, co na filmy z niespełna rocznym „stażem”, biorąc pod uwagę subskrybcje i tematykę stawia nas w czołówce jakościowych kanałów lifestylowo-parentingowych.

23.000 fanów na Facebooku

Bardzo żywa i zaangażowana społeczność, z zasięgami postów kształtującymi się od 150.000-250.000/tydzień. Główny kanał komunikacji wszelkich naszych działań. Grupa odbiorców tożsama z blogiem, ale akcent przesunięty w stronę przygotowań przedślubnych, wesela.

22.000 obserwatorów na Instagramie

To platforma, z którą żyje nam się najfajniej. I wcale nie dlatego, że mamy „fotograficzne” filtry w Lightroomie i się to dobrze ogląda. 😉 Choć tylko od czasu do czasu lądują tam foty zrobione lustrzanką, „jakoś tak” się dzieje, że przy nieco ponad dwudziestu tysiącach wyłącznie organicznych followersów fotki zgarniają  ok. 5.000 serduszek (rekord to ponad 11 tysięcy) i od kilkudziesięciu do kilkuset komentarzy (rekord – ponad 1300). Nie wiemy, czy to obserwujący, czy Adaś, ale kiedy zamiast fotki umieszczamy filmik licznik wskazuje kilkanaście tys. wyświetleń. 🙂 No i wisienka na torcie, bo jak mówią, podobno unikalne w skali całego polskiego Internetu Insta Stories. Po prostu sprawdźcie. 😉

7.000 członków grupy na Facebooku

Miejsce dla wszystkich. Singli i małżonków. Wierzących i niewierzących. Poszukujących i mających odpowiedzi na wszystkie pytania. Mężczyzn (!) i kobiet. Chłopców i „księżniczek”. Tych, którzy przygotowują się do dnia ślubu i tych, którzy przeżywają kryzysy w małżeństwie. 🙂 Jest to również miejsce, gdzie Gomułeczki są bliżej, tych dla których tworzą. Niesamowita społeczność, którą bardzo sobie cenimy! 🙂