WSPÓŁPRACA

Jeśli chcielibyście zaprosić nas do współpracy, zapraszamy do KONTAKTU. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że zasięgi są ważne, ale w długim okresie ostatecznie nie najważniejsze. Mamy to szczęście, że obok całkiem niezłych statystyk, nasi odbiorcy to przede wszystkim bardzo świadoma i zaangażowana grupa ludzi, którzy nam ufają. 🙂

45.000 UU bloga miesięcznie

Zdecydowaną większość czytelników bloga stanowią kobiety (90%) w wieku 18-34 (90%), które w połowie przypadków powracają na bloga, odwiedzając podczas każdej sesji średnio 2,5 strony w ciągu 2,5 minuty (współczynnik odrzuceń to niespełna 62%). Osoby, odwiedzające stronę, szukają informacji na temat (kolejność przypadkowa): ślubu, organizacji wesela, przygotowań do małżeństwa, porad dotyczących relacji, świadomego przeżywania życia, wartości chrześcijańskich, komunikacji interpersonalnej, jak również parentingu i inspiracji wnętrzarskich. Poruszając na blogu powyższe kwestie, niejednokrotnie przekonaliśmy się, że w tych tematach przez wielu jesteśmy postrzegani w roli ekspertów. Odwiedzający bloga wyświetlają pojedynczy wpis średnio 10.000 razy.

44.000 subskrybentów na YouTube

Choć na YouTube znowu miażdżącą przewagę mają kobiety, to my lubimy myśleć 0 tym, że 12% oglądających „Gomułeczki” stanowią mężczyźni! 😉 Zresztą, dane te są niedoszacowane z prostego względu – nasze filmy bardzo często oglądane są przez pary. 🙂 Bądź co bądź, filmy publikowane na kanale notują w zasadzie za każdym razem po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń. Rekordzista pod tym względem (i nie tylko pod tym, bo jego kolejną niezwykłością jest to, że trwa aż 30 minut) – nasz ŚLUB  – ma ponad 1,5 mln wyświetleń. Średnia to z kolei ok. 100.000 (!) wyświetleń***, co biorąc pod uwagę liczbę subskrybcji i tematykę stawia nas w czołówce jakościowych kanałów lifestylowo-parentingowych.

30.000 fanów na Facebooku

Jak to na fejsie. 😉 Grupa odbiorców tożsama z blogiem.

42.000 obserwatorów na Instagramie

(+12.000 na koncie Marcina). To platforma, z którą żyje nam się najfajniej. I wcale nie dlatego, że mamy „fotograficzne” filtry w Lightroomie i się to dobrze ogląda. 😉 Choć tylko od czasu do czasu lądują tam foty zrobione lustrzanką, „jakoś tak” się dzieje, że fotki zgarniają  ok. 10.000 serduszek, a rekord to ponad 22 tysiące) i od kilkudziesięciu do kilkuset komentarzy. Jak mówią, podobno unikalne w skali całego polskiego Internetu Insta Stories (co zresztą zostało docenione na SeeBloggers 2018). Po prostu sprawdźcie. 😉

11.000 członków grupy na Facebooku

Miejsce dla wszystkich. Singli i małżonków. Wierzących i niewierzących. Poszukujących i mających odpowiedzi na wszystkie pytania. Mężczyzn (!) i kobiet. Chłopców i „księżniczek”. Tych, którzy przygotowują się do dnia ślubu i tych, którzy przeżywają kryzysy w małżeństwie. 🙂 Zapraszamy do dołączenia!