WSPÓŁPRACA

Chociaż, statystycznie, jeszcze daleko nam do tuzów polskiej blogosfery, to biorąc pod uwagę datę rozpoczęcia naszej działalności w sieci, podobno dobrze „rokujemy”… 😉

Jednocześnie, jako doświadczeni marketingowcy, znający od podszewki nowe technologie, (przeczytaj o nas więcej w dziale: Gomułeczki), doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że zasięgi są ważne, ale w długim okresie ostatecznie nie najważniejsze. Mamy to szczęście, że obok całkiem niezłych statystyk, nasi odbiorcy to przede wszystkim bardzo świadoma i zaangażowana grupa ludzi, którzy nam ufają. 🙂

30.000 UU bloga miesięcznie

Zdecydowaną większość czytelników bloga stanowią kobiety (90%) w wieku 18-34 (90%), które w połowie przypadków powracają na bloga, odwiedzając podczas każdej sesji średnio 2,5 strony w ciągu 2,5 minuty (współczynnik odrzuceń to niespełna 62%). Osoby, odwiedzające stronę, szukają informacji na temat (kolejność przypadkowa): ślubu, organizacji wesela, przygotowań do małżeństwa, porad dotyczących relacji, świadomego przeżywania życia, wartości chrześcijańskich, komunikacji interpersonalnej, jak również parentingu i inspiracji wnętrzarskich. Poruszając na blogu powyższe kwestie, niejednokrotnie przekonaliśmy się, że w tych tematach przez wielu jesteśmy postrzegani w roli ekspertów. Odwiedzający bloga wyświetlają pojedynczy wpis średnio 10.000 razy.

27.000 subskrybentów na YouTube

Choć na YouTube znowu miażdżącą przewagę mają kobiety, to my lubimy myśleć 0 tym, że 12% oglądających „Gomułeczki” stanowią mężczyźni! 😉 Zresztą, dane te są niedoszacowane z prostego względu – nasze filmy bardzo często oglądane są przez pary. 🙂 Bądź co bądź, filmy publikowane na kanale notują w zasadzie za każdym razem po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń. Rekordzista pod tym względem (i nie tylko pod tym, bo jego kolejną niezwykłością jest to, że trwa aż 30 minut) – nasz ŚLUB  – ma ponad 1,1 mln wyświetleń**. 🙂 Średnia to z kolei ok. 96.000 (!) wyświetleń***, co na filmy z niespełna rocznym „stażem”, biorąc pod uwagę subskrybcje i tematykę stawia nas w czołówce jakościowych kanałów lifestylowo-parentingowych.

22.000 fanów na Facebooku

Bardzo żywa i zaangażowana społeczność, z zasięgami postów kształtującymi się od 150.000-250.000/tydzień. Główny kanał komunikacji wszelkich naszych działań. Grupa odbiorców tożsama z blogiem, ale akcent przesunięty w stronę przygotowań przedślubnych, wesela.

22.000 obserwatorów na Instagramie

To platforma, z którą żyje nam się najfajniej. I wcale nie dlatego, że mamy „fotograficzne” filtry w Lightroomie i się to dobrze ogląda. 😉 Choć tylko od czasu do czasu lądują tam foty zrobione lustrzanką, „jakoś tak” się dzieje, że przy nieco ponad dwudziestu tysiącach wyłącznie organicznych followersów każda fotka zgarnia  3.000-5.000 serduszek i kilkadziesiąt komentarzy (rekordowe – kilkaset). Nie wiemy, czy to obserwujący, czy Adaś, ale kiedy zamiast fotki umieszczamy filmik licznik wskazuje kilkanaście tys. wyświetleń. 🙂 No i wisienka na torcie, bo jak mówią, podobno unikalne w skali całego polskiego Internetu Insta Stories. Po prostu sprawdźcie. 😉

8.000 członków grupy na Facebooku

Miejsce dla wszystkich. Singli i małżonków. Wierzących i niewierzących. Poszukujących i mających odpowiedzi na wszystkie pytania. Mężczyzn (!) i kobiet. Chłopców i „księżniczek”. Tych, którzy przygotowują się do dnia ślubu i tych, którzy przeżywają kryzysy w małżeństwie. 🙂 Jest to również miejsce, gdzie Gomułeczki są bliżej, tych dla których tworzą. Niesamowita społeczność, którą bardzo sobie cenimy! 🙂